Mooi op tijd aangekomen in Vollenhove, aankleden maar.
Tja, geen kleding. Waar en wie oh wie … .We dachten de dader aangewezen te hebben. Maar ja daar heb je geen kleding mee. Uiteindelijk hebben onze jongens en dame in een wel schoon maar veel te groot tenue een prachtige wedstrijd gespeeld op een koud en mistig veld.
Wat hebben ze hard gelopen en geknokt. Helaas mocht geen van de kansen langs de lange slanke keepster van Vollenhove het doel in gaan.
Daarin tegen braken de jongens van Veno af en toe door en scoorden daarmee voor de pauze 3- 0.

Direct na het team overleg in de rust, maakten ze weer een prachtige kans, maar ook deze ging niet in het doel. In de 45ste minuut werd het 4-0. Maar ze gaven niet op, verzwakten niet en bleven tot het eind knokken. Met nog 3 prachtige kansen. Werd het een top wedstrijd.
Het mysterie rond de kleding werd na een telefoontje met het thuisfront gelukkig opgelost. Volgende keer weer in passende kleding.