In de eerste helft waren de beide teams gewaagd aan elkaar maar toch kreeg Blokzijl de meeste kansen.
De aanvallen van Blokzijl werden aangevoerd door Sebastiaan en Niek en uit een van die aanvallen viel er na 5 minuten spelen de eerste goal voor Blokzijl.
Maar ook Tonego counterde heel goed al snel werd het 1-1.
Blokzijl wist al snel 2-1 te scoren en hadden kansen genoeg om meer doelpunten te scoren maar dat gebeurde niet.
Helaas vlak voor rust scoorde Tonego 2-2.
In de tweede helft werd het wel erg spannend na alle inspanning van de eerste helft zakte Blokzijl wat in en daardoor kreeg Tonego kansen .
Zij kwamen daardoor op voorsprong en scoorden 3-2 maar Blokzijl wist toch een tegen offensief te plaatsen het werd 3-3.
In de laatste 5 minuten scoorde Tonego 4-3.
Blokzijl ging nog op zoek naar de gelijkmaker en kreeg nog een laatste grote kans maar werd helaas niet goed afgewerkt het bleef 4-3.
Tonego pakte de volle winst maar al met al was het wel een mooie spannende wedstrijd.

Wedstrijdverslag Wim Louvet