Vandaag is onze 2de wedstrijd in de competitie na de winterstop. De jongens hebben er weer zin in, al is het wel even wennen om weer buiten te spelen.
Om 9.15 uur vertrekken we naar Luttelgeest en om 10.00 begint de wedstrijd. De wedstrijd begint gelijk al goed en is spannend, onze mannen zijn veel op de helft van Tonego te vinden. Maar op een gegeven moment lukt het Tonego F2 toch om te scoren en komen wij op achterstand. Even later weten ze weer te scoren en staan wij met 2-0 achter, onze mannen laten het niet op zich zitten en gaan er vol tegen aan. Hun strijd en mooi overspel wordt beloond en Bart weet te scoren voor Blokzijl. Niet lang daarna scoort Bart weer een doelpunt en onze mannen zijn dan niet meer te houden en gaan weer voor de aanval en jawel hoor ook hieruit wordt er weer gescoord. 1 keer raden wie de doelpuntmaker is…jaaa, Bart scoorde zijn 3de doelpunt een hattrick. Bart was erg blij en trots en de andere jongens waren zeer onder de indruk en volgens hun hoort Bart nu ook bij de topscoorders van F3. In de 2de helft werd er niet meer gescoord, Tonego F2 deed wel erg hun best om nog een doelpunt te maken, maar onze mannen konden dat gelukkig voorkomen. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd van Tonego F2 tegen Blokzijl F3 in 2-3.
De jongens; Steven, Frans, Janick, Kyran, Joris, Lucian, Bart, Milan, Anne,
hun leider (Arie) de trainer (Peter) en natuurlijk de meegereisde supporters waren erg blij met deze overwinning. Vrolijk en opgewekt gingen we na de wedstrijd weer terug naar Blokzijl en hadden de jongens al weer zin aan hun volgende wedstrijd.

Tjakien Fokkes