Wedstrijd Blokzijl F2 – Tonego F Blokzijl 19 maart

Daar sta je dan om tien voor half 9 op het parkeertrein van SV Blokzijl. Vertrek om half negen. We staan te wachten tot alle team genootjes compleet zijn zodat we kunnen vertrekken.

We zijn compleet er vertrekken richting Luttelgeest, het is erg mistig waardoor het ook erg koud is. Daar aangekomen kijken we even welke kleedruimte de kids zich mogen verkleden nr 6 maar ja we hebben jongens en meisjes dus de meiden in de scheidsrechters ruimte. Niet groot maar wel errug lekker warm.
Onder het omkleden komen we er achter dat er twee shirts missen lastig maar we hadden precies genoeg voor de spelende kinderen dus dan maar wisselen met shirts. Ook de kieper miste een sok nou ja dan maar groene sokken.

Eenmaal op het veld ff warm lopen, balletje trappen en om half tien begon de wedstrijd.
Ze speelden mooi maar hadden toch moeite om de bal in het doel te krijgen terwijl ze toch steeds balbezit hadden en voor het doel stonden. Net in de laatste minuut scoorde tonego 1-0 dus jammer maar heel mooi gespeeld en dit was nog maar de eerste helft, op naar de tweede helft.

Weer had Blokzijl veel balbezit en ja hoor Milan scoort 1-1 het spel vervolgd zich en er wordt weer gescoord voor Blokzijl 1-2 ze zijn mooi aan het overspelen en hebben som ook moeite om de bal vast te houden (en ook om hem in het doel te krijgen tonego heeft een uitstekende keeper) uiteindelijk is het 1-3 geworden ( ik weet niet meer wie er nou gescoord hebben ik zal de volgende keer pen en papier meenemen, sorry) het was een mooie wedstrijd en ze hebben goed hun best gedaan.