Zaterdag 21 augustus moesten we onze eerste bekerwedstrijd spelen in en tegen Tollebeek F1.
We hadden nog helemaal niet getraind want we zouden op 26 augustus de eerste keer gaan trainen maar de bekerwedstrijden kwamen er plotseling tussendoor.
Natuurlijk moesten we even aan elkaar wennen door nieuwe samenstelling van de groep.
Ons nieuwe F1 team bestaat uit:
Frans Fokkes (keeper)
Janick Dragt(laatst man)
Kyran Boes(voorstopper)
Jurgen Bouwhuis(controlerende middenvelder)
Ealse Stap(aanvallende middenvelder)
Jay Overmars(verdedigende middenvelder)
Bram van Beek (linkerspits)
Lucas Molenaar (middenvelder)
Toby Boonstra(spits)
Steven Vrolijk(rechterspits)
Trainer Roel Boonstra
Leider Arie Vrolijk

Wij traden aan tegen Tollebeek zonder Steven(vakantie) en Lucas(bandenrace) maar met Joris die we mochten meenemen van E1 .
De trainer had uitgelegd in de kleedkamer wat we konden verwachten dit seizoen,en toen begonnen we met de warming up wat voor ons nieuw was.
De trainer riep ons kort voor de wedstrijd bij elkaar en toen kregen we te horen waar we kwamen te staan en hoe we moesten spelen.
De wedstrijd begon en we hadden het de eerste 10 min erg moeilijk vandaar dat we ook achter kwamen met 1-0 .De trainer greep toen in om te zeggen dat Ealse niet te diep moest spelen en dat er gewisseld werd door Bram als linkerspits neer te zetten en Jurgen als controlerende middenvelder en toen begon de trein te lopen.Toby ging naarmate de wedstrijd op het middenveld voetballen en dat deed hij behoorlijk goed.
Bram had het op zijn heupen en scoorde deze wedstrijd 4 keer en Jurgen 1 keer en Joris 2 keer dus we wonnen deze wedstrijd met 2-7.
De trainer vond dat we een goede wedstrijd hadden gevoetbald voor de eerste keer en dat Janick en Kyran het bijzonder goed deden achterin en niet te vergeten onze keeper natuurlijk.
Al met al zei de trainer dat iedereen goed had gevoetbald en dat iedereen de taken die we mee kregen goed hadden uitgevoerd en dat voor de eerste keer .
Een heel mooi succes voor F1 en we hopen op meer.

Roel .Boonstra