Ja en hier zijn we weer, de toekomstige miljoenenverdieners van de topclubs.
We mochten weer en dit keer weer heerlijk thuis in Blokzijl tegen Emmeloord SC. Helaas zonder Louis, die lag thuis ziek op bed mee te leven….
Er was afgelopen week goed getraind door Johan en Jorn en Joep. We waren er klaar voor.
Om 9.00 uur begon de wedstrijd die vanaf het begin gedomineerd werd door Blokzijl.
Een enkele uitbraak van Emmeloord werd vakkundig  gevloerd door Blokzijl.
In de 12e minuut begon de pret, 1-0 door Jan-Hinze en wat was ie blij.
Het werd al snel 2-0 door Niek. Niek kreeg daarna nog een kans maar helaas kon ie hem niet benutten. Maar dat gaf niet want daar was Lucinda, die schopte er zomaar even 3 doelpunten achter elkaar in.
Heel af en toe kwam Emmeloord richting Matthijs, dat was om hem even scherp te houden. Dan kon Matthijs ook even zijn uittrappen oefenen. Dat ging harstikke goed. En de verdediging van Blokzijl werkte ook goed samen. Caithlin en Luuk sloten de boel af en Sebastiaan, ja die liep het hele veld over.
Nou ja nog een dan, de 6-0 door Jan-Hinze. En ja hoor de wedstrijd werd afgefloten en we hebben de 0 gehouden.
Wat waren ze goed terwijl ze gewoon de hele wedstrijd speelden want we hadden helaas geen wissel door de blessure van Kyllian en het ziek zijn van Louis.
Door deze winst staan we gewoon 6e  en ziet het er naar uit dat we de komende wedstrijden ook winnen.
We zijn klaar voor de rest van het seizoen, oh yeah!!!
Groetjes Brigitte