Vandaag de wedstrijd tegen DWP VR1.Vooraf waren een aantal mensen druk bezig geweest om een heerlijke lunch voor te bereiden die wij hadden voor de wedstrijd.Om half 2 werd de kleedkamer opgezocht samen met onze nieuwe leider, Henk van Benthem, die ons gaat begeleiden na de winterstop. Dit omdat Ronald gaat verbouwen en verhuizen.Henk had het een en ander op papier gezet nav de voorgaande wedstrijden die hij bekeken had van ons.Na een aantal tips waren wij er klaar voor om ons om te kleden (lees warm inpakken)want het was erg koud.Vlugge warming up en maar gauw beginnen aan de wedstrijd onder bezielende leiding van dhr. Slagter.Al na 2 minuten stond de 0-1 op het scorebord. Het niet goed wegwerken van de bal en het was een koud (letterlijk) kunstje om deze in het doel te schoppen.Vlug maar weer oppakken en op zoek naar de gelijkmaker.Blokzijl in de aanval, maar de speelsters van DWP waren net iets feller. (zware lunch nog in de benen?)Na 10 minuten de 2e domper. In een duel raakte Leonie dusdanig geblesseerd dat zij de wedstrijd moest laten voor wat het was. Aangezien we maar 1 wissel hadden op deze dag werd Coringe gelijk maar binnen de lijnen gebracht. Yvette trok het keepers shirt aan, Herma werd ondertussen gebeld of zij voor Leonie in kon vallen, deed was geen probleem. Nogmaals bedankt!Herma op goal, Yvette kon weer voorin en met een mooie combinatie met Maggie maakte ze de gelijkmaker ook maar meteen.DWP was even de kluts kwijt en Blokzijl zette druk. Kansjes, kansen….. maar geen goals….DWP weet nog 1 keer te scoren voor rust en zo zochten we de kleedkamers op.. Net als vorige week een achterstand, maar dit wisten we wel om te buigen.De 2e helft voortvarend van start, veel, heel veel kansen, maar de bal wilde er niet in.Achterin werd niks meer weggegeven. Iedereen bleef vechten en strijden, maar het bleek vandaag tevergeefs.Iets voor half 5 floot de scheidsrechter voor het eind van de wedstrijd.Blokzijl met lege handen vandaag….Volgende week gaan we op bezoek in Steenwijkerwold, de thuiswedstrijd ging nipt verloren met 0-1 in de laatste minuten.Willen we punten pakken is het zaak om de kansen te benutten en achterin de boel op slot te gooien.Aanvang 14:30 uur.