Terechte uitslag JO9

Zaterdag 10 september staat de tweede wedstrijd van JO9 op het programma. Vandaag spelen ze thuis tegen Tollebeek. Het is een mooie wedstrijd waarbij de teams aan elkaar gewaagd zijn. Beide ploegen hebben in het begin van de wedstrijd een aantal kansen. Voor Blokzijl zijn er kansen voor Ian en Lola waarbij Eva zorgt voor een mooie opbouw.

Tijdens de tweede 10 minuten scoort Eva 1-0 voor Blokzijl! Tollebeek schiet op de paal, maar het blijft 1-0. De hele wedstrijd wordt er weer goed gekeept door Hille. Desondanks scoort Tollebeek in het derde deel van de wedstrijd 1-1 en later 1-2. In deze fase heeft Blokzijl veel kansen. JO9 komt in het vierde deel van de wedstrijd terug en Tijs scoort 2-2. Er wordt afgefloten en beide teams zijn trots op de uitslag.

Goed gedaan allemaal!