Afbeeldingen en video zijn aangeleverd door de ouders van SV Blokzijl JO-13

Stand JO – 13

Op zaterdag 27 mei 2023 vond er een spannende thuiswedstrijd plaats op het sportpark van SV Blokzijl. Het JO-13 team stond tegenover SC Emmeloord JO-13 in een cruciale wedstrijd die zou bepalen wie de kampioen zou worden in hun competitie. Onder leiding van de enthousiaste leiders en trainers Bjarne Stap, Gosse van der Zee en Cor Knoppers gaven de spelers alles wat ze in zich hadden om de felbegeerde titel te winnen.

De wedstrijd begon met veel energie en vastberadenheid van beide teams. Het was duidelijk dat ze er alles aan wilden doen om de overwinning binnen te slepen. Het publiek, bestaande uit trotse ouders, stond aan de zijlijn en moedigde de spelers luidkeels aan. De sfeer was elektrisch geladen, vol hoop en verwachting.

Gedurende de wedstrijd lieten de spelers van SV Blokzijl JO-13 hun kwaliteiten zien. Met teamwork, vaardigheden en een dosis doorzettingsvermogen wisten ze het spel naar hun hand te zetten. De eindstand van de wedstrijd was 5-1 in het voordeel van SV Blokzijl. De spelers vierden hun doelpunten met enthousiasme en vreugde, wetende dat ze dichterbij de kampioenstitel kwamen.

Na het laatste fluitsignaal barstte het feest los op het veld. De spelers werden omringd door hun trotse ouders, die hen feliciteerden met hun geweldige prestatie. Als eerbetoon aan de overwinning werd er vuurwerk afgestoken en groen/witte rookbommen gegooid, waardoor het sportpark gehuld werd in de clubkleuren van SV Blokzijl.

Om de kampioenen te eren, werd er een triomftocht georganiseerd op een platte kar, aangeboden door de Strandhoeve. Het hele team, inclusief de leiders en trainers, nam plaats op de kar en werd achter een tractor door Blokzijl geleid. De straten waren gevuld met juichende mensen, die de kampioenen toejuichten en feliciteerden met hun prestatie.

Tijdens de triomftocht besloten de spelers een verfrissende duik te nemen in de havenkolk van Blokzijl. Met veel plezier sprongen ze één voor één in het water, waarbij ze lachten en genoten van het moment samen als een hecht team.

Na de duik in de havenkolk keerde het team terug naar het sportpark, waar ze werden ontvangen met een feestelijke snack en drankjes. SV Blokzijl bood hen deze traktatie aan als een blijk van waardering voor hun geweldige prestatie. Het team genoot van het samenzijn en deelde verhalen en herinneringen van hun kampioensavontuur.

SV Blokzijl JO-13, gefeliciteerd met jullie kampioenschap! Jullie hebben jullie ouders en de inwoners van Blokzijl trots gemaakt en een blijvende indruk achtergelaten.

Blijf samenwerken, blijf streven naar succes en blijf genieten van het spel dat jullie zo gepassioneerd spelen.