Onze Trainer Theo Dragt had voor de wedstrijd  in de kleedkamer een technische doorloop met de spelers omdat hij wist dat het team waar ze vandaag tegen moesten spelen met grote cijfers verslagen kon worden terugkijkend naar de uitslagen van de laatste wedstrijden van de tegenstanders.
Het doel was om de tegenstanders op eigen helft zo snel mogelijk onder druk te zetten en dan door bal verlies  te counteren.
Dit plan lukte uitstekend de tegenstanders werden contant onder druk gezet en zo onstond er een overwicht  voor Blokzijl gedurende de hele wedstrijd.
In de eerste helft vlogen de doelpunten om de oren ik heb er 7 geteld.
Voor de spitsen van Blokzijl was dit natuurlijk geweldig bij elke aanval van Blokzijl was er kans om te scoren.
De tweede helft werd Blokzijl wat overmoedig iedereen wilde scoren en daardoor gingen veel spelers op een kluitje spelen waardoor het positie spel minder werd.
Ondanks dat de vermoeidheid toesloeg in de tweede helft werd er toch nog 4 keer gescored.
Al met al een goede wedstijd voor de spelers van Blokzijl want er werd met 12-0 gewonnen.
En dat zijn uitslagen waar je mee thuis kan komen.

Verslag: Wim Louvet