Vandaag stond de wedstrijd van de toppertjes van F1 op het programma tegen Genemuiden F5.
Dit team staat 3 plaatsen boven ons maar dat zegt niks vonden wij.
Toch was Genemuiden wel wat sterker.
Of het nou lag aan de kou weet ik niet maar het was niet zo’n zelfde wedstrijd als tegen Tollebeek vorige week waar we met 14-1 winst vandaan kwamen.
De 1e helft was wat eenzijdig, Matthijs had wel wat te doen als keeper.
Nadat het 0-1 en 0-2 was geworden voor de tegenstanders, kwam er toch een doelpunt van ons en werd het 1-2….
Nou ja, Genemuiden had al weer een antwoord en het werd 1-3 en ook nog 1-4.
Tussendoor werd Niek nog even vakkundig op de grond gewerkt. We hadden door de ziekte van Luuk helaas geen wissel. Maar na de val van Niek werd er afgefloten en was de wedstrijd ook ten einde.
Helaas jammer verlies maar we staan nog prima in de middenmoot op de 7e plek. En het seizoen is nog lang niet afgelopen dus wij zijn er klaar voor as zaterdag tegen SVM!!!