Sport Vereent – Blokzijl DA1 13-05-2009

We moesten deze wedstrijd inhalen, dus op woensdag avond om half acht was het dan zo ver. We kregen maar net een elftal op de been, gelukkig hadden we zelfs één reservespeelster. De aanhang van Wolvega voelde zich toch nog niet geheel zeker van de zaak. Want zij hadden de tegenpartij van nuttige tips voorzien om ons uit te schakelen. Maar we zijn nu ook weer niet voor één gat te vangen dus gingen we er volop tegen aan! Al snel maakte Sport Vereent de 1-0, maar het werd kort daarna recht gezet door Marleen G. die scoorde de gelijkmaker, dus 1-1. Het leek wel stuivertje wisselen want weer kwam Sport Vereent voor dus 2-1. Bij een actie raakte Paula geblesseerd, hiervoor kwam Jannie in de plaats. Maar wij waren weer aan zet, dus scoorde Marjolein de 2-2. Wij namen toen het stokje over, Marleen G scoorde 2-3. Maar voordat het rustsignaal klonk scoorde Sport Vereent de 3-3. RUST….. Na rust begonnen we gelijk weer goed, Yvette scoorde de 3-4.We bouwden onze voorsprong uit, want Janita scoorde de 3-5. Sport Vereent deed er toen alles aan om de achterstand weg te werken en ze scoorden dan ook 4-5. Wij lieten dit niet op ons zitten en Renah scoorde 4-6. We kwamen zelfs nog verder voor Marjolein scoorde zelfs de 4-7. Sport Vereent bleef voetballen maar het mocht niet meer zo wezen, ze scoorden nog wel een doelpuntje de 5-7. Maar al met al, zelfs de tips van Wolvega mochten niet baten, wij hadden de wedstrijd in de pocket!
Groetjes Denise