Scorebord en zuil aangeboden aan de SV Blokzijl

Bron: Steenwijker Courant 12 december 2011
Gehele Artikel Bekijk hier

© Sieb van der Laan

BLOKZIJL – De sv Blokzijl heeft sinds deze week een fraaie zuil voor het complex, en een prachtig scorebord. ‘In de loop van 2011 is met inzet van de gemeente en vele vrijwilligers een nagenoeg geheel vernieuwde accommodatie, kleedkamers en kantine, gebouwd bij de club. In mei is alles gereedgekomen’, aldus Teun Boxum van sv Blokzijl.

‘Als afronding hiervan heeft een aantal medebouwers ons een zuil aangeboden als herkenning van het sportpark. Het gaat om bouwbedrijf Knoppers, Pees, Ontwerper team 2, en veldwerkbureau Poelsema.’ De club heeft daarnaast een bijdrage van 2500 euro ontvangen uit het Rabofonds van de Rabobank. Boxum: ‘Hiervoor hebben we een elektronisch scorebord gekocht.’ Bé Puister was namens de bank aanwezig om de waardecheque voor het scorebord te overhandigen.