Vandaag moeten we al vroeg vertrekken, om 7.50 uur verzamelen en om 8.00 uur vertrekken we richting Rouveen.
Vandaag zijn we maar met een klein clubje, Frans, Steven, Janick, Kyran, Lucian, Milan, en Joris.
Voordat we vertrekken hebben we al gehoord dat het vandaag een moeilijke “pot” gaat worden, Rouveen is een sterke ploeg. De jongens laten zich daardoor niet uit het veld slaan en gaan met veel enthousiasme het veld op. Rouveen begint sterk aan de wedstrijd en al gauw komen ze voor te staan. Frans staat voor Blokzijl in het doel en hij heeft het erg druk. In de eerste helft wordt er 8 keer gescoord door Rouveen. In de 2de helft komt Blokzijl wat meer tot hun recht en lukt het om een paar keer gevaarlijk voor het doel van de tegenstander te komen. Steven heeft een grote kans tot scoren, maar raakt de paal. Rouveen scoort in de 2de helft nog 5 keer en uiteindelijk winnen zij deze partij met 13-0.
Ondanks het verlies stappen onze jongens vrolijk en opgewekt van het veld af, hiervoor een groot compliment.
Op naar de volgende wedstrijd.

Tjakien Fokkes