Afgelopen zaterdag werd er gevoetbald in Oosterwolde tegen VSCO E1.
De voorbereiding naar de wedstrijd toe was belabberd,want onze trainer had de shirts vergeten,en moest terug vanuit kampen naar blokzijl.
Ja, geen goede reclame natuurlijk,dus de wedstrijd begon later,met een beetje ergenis van de tegenstander,wat wel begrijpelijk was.
Met een slechte warming up[veel te kort tijd], begon de wedstrijd ook nog slecht want Blokzijl stond binnen zeer korte tijd met 2-0 achter.
MAAR de wedstrijd ging kantelen, met een uitstekende wedstrijdinstelling, een goed verzorgd voetbal werd VSCO van de mat gespeeld.
Toby had in deze wedstrijd(vooral 1 ste helft) een groot aandeel hierin,hij strooide met perfecte passes,en nam met perfecte afstandschot (die kiezelhard in het doel vloog) het voortouw.
Kyran was in deze wedstrijd als spits gebombardeerd, en liet door zijn doorzettingsvermogen zien dat een spits niet altijd technisch hoeft te zijn, en was dus zeer verdienstelijk voorin,en maakte dan ook de 2-2.
Voor Blokzijl het teken om door te rammen, en dat ging ook gebeuren, met nogmaals goed druk te blijven uitoefenen op de achterroede van VSCO,kwam de 2- 3 in de maak door Enrico.
Jurian kreeg in die periode weinig te doen , mede door het goed verdedigen van Manon en Damian, ondanks dat Damian last van zijn enkel had,ging hij door(echt een ajaxcied).
Manon krijgt een groot compliment want verdedigend doet ze het prima klasse meid ga zo door.
Janick kreeg het aan de stok met zijn vader,en na een paar woordenwisselingen pakte hij ook de draad op om nog een beter resultaat te krijgen in oosterwolde.
Kyran maakte op dat moment de 2-4.
Anne kragt had het in deze wedstrijd niet op de heupen,terwijl zijn oma nog langs de lijn stond(oma komt uit oosterwolde),kon Anne dit keer geen stempel op de wedstrijd drukken.
De tweede was een stuk minder dan de eerste, allen scoorde de tegenstander nog 1 keer,dus Blokzijl won met 3-4.
Een knap resultaat.

Gr een vast supporter