Op zaterdag 8 november stond er weer een wedstrijd op het programma voor JO-9. Het team uit Oldemarkt kwam vandaag op bezoek. Het was nog een beetje mistig toen de aftrap werd gedaan voor de eerste fase. Het team was compleet en ook coach Mark van de Heuvel was gelukkig van de partij.

Thijs, Yenn, Hille, Isa, Noa, Amé, Eva, Lola en Tobias hadden er veel zin in en begonnen met plezier aan de wedstrijd ondanks dat het best een beetje koud was. Desondanks wist Oldemarkt snel 2 doelpunten te scoren in de eerste helft. Yenn kreeg een kans op het doel, maar het werd net geen doelpunt.

In de tweede fase van de wedstrijd scoorden de spelers van Oldemarkt opnieuw drie keer en zo stond JO-9 ineens met 0-5 achter. De jonge spelers bleven gemotiveerd en kregen kansen. Eén van de kansen werd door Yenn benut en zo werd het 1-5.

Vanaf de derde fase ruilden Amé en Hille van shirt. Hille ging mee voetballen en Amé pakte de keepershandschoenen op. Niet voor de eerste keer dit seizoen, top! Ondanks dat Blokzijl probeerde samen tot kansen te komen lukte het niet om te opnieuw te scoren. Oldemarkt liep uit naar 1-9.

Ondanks de kou bleven de jongens en meiden van JO-9 gemotiveerd en probeerden zij elkaar op te zoeken om kansen te creëren. Oldemarkt scoorde een 10e doelpunt en vlak daarna lukt het Yenn om voor een tweede keer de keeper te passeren. Vlak voor het eindsignaal was het opnieuw Oldemarkt die scoorde en daarmee was de einduitslag 2-11.