En het sprookje ging verder…..

Zaterdag 23 november mocht Blokzijl F1 voor de volgende ronde in de bekercompetitie naar Langezwaag, over de grens in het o zo mooie Friesland! We vertrokken voor dag en dauw vanaf het voetbalveld. Aangekomen bij sportpark het Paradyske werden we vriendelijk verwelkomd door de leider van de tegenpartij.
De wedstrijd begon zeer fanatiek, je kon merken dat de spelers van beide teams doorhadden dat van deze wedstrijd veel afhing. Dit uitte zich in mooi voetbal. Blokzijl had licht de overhand, Thijs wist na mooi overspel de eerste goal voor Blokzijl te maken. Een zeer spannende eerste helft, waarbij iedereen zijn en haar uiterste best deed, met goed gevolg. Een paar keer werd het gevaarlijk bij ons doel, maar goalie Swen bleef koel en wist de ballen voor de doellijn te houden. De achterhoede bood flink weerstand en met resultaat.

In de tweede helft werd het overwicht van Blokzijl meer zichtbaar, echter werden de doelpunten niet cadeau gedaan, er moest flink geknokt worden. Maar wat waren de doelpunten mooi. Milan Wouters scoorde uit een hoekschop, en verder konden Sander en Milan Mulder een doelpunt bijschrijven voor Blokzijl, met als eindstand 0-4. Al met al een superspannende en zeer sportieve wedstrijd, waarbij we veel mooi voetbal hebben gezien. We bedanken de tegenpartij voor een mooie wedstrijd en een aangename sfeer, tevens een bedankje aan de supporters van Blokzijl, die mee waren gegaan, altijd een opsteker!

And the story continues………. op naar de volgende ronde.

Roel Jan Wymenga