Kuinre- Blokzijl F1 12 maart 2011

Vandaag is het de eerste wedstrijd weer buiten op het veld. Om 10.00uur tegen Kuinre. Het weer is goed en de stemming bij zowel de voetballers als de toeschouwers langs de lijn is uitstekend. In de eerste 10 minuten kreeg Kuinre al een mooie kans maar wij hebben Frans in het doel. Door zijn goede redding bleef het 0-0. Nog geen minuut later kreeg Blokzijl een kans. Toby schoot hem er geweldig in. Al snel daarna kregen Ealse en Jurgen kans om te scoren. Jurgen scoorde de 2-0 De keeper kwam er nog wel aan maar dit schot van Jurgen was onhoudbaar. Steven mocht ook nog een keer schieten helaas ging deze over. Keeper van Kuinre riep naar zijn jongens naar achteren dan kan ik verder uitschieten. Waarop een medespeler antwoorde: Dat wordt toch niks! Al snel scoorde Ealse 3-0. Alle drie de doelpunten kwamen na een voorzet van Bram.
In de tweede helft moest ik goed opletten want het regende doelpunten. 4-0 was voor Toby de 5-0 was voor Bram. 6-0 mocht Steven inschieten. Bram was weer aan de beurt voor de 7-0 en Jurgen de 8-0. Als laatste mocht Bram nog een keer. De eindstand kwam hiermee op 9-0
Jurgen heeft 2x gescoord maar goed dat zijn moeder nog even terug naar Blokzijl is geweest voor zijn voetbalschoenen!!!
Tijdens het peneltieschieten werd de bal die naast ging heel goed gestopt door de moeder van Kyran. Roel als je volgende week spelers te kort komt dan bied de moeder van Kyran zich aan…
Het was een mooie wedstrijd om naar te kijken. Ga vooral zo door!!!

Helga Molenaar