Zaterdag 1 april konden de jongens en meisje van JO7-3 aanvangen om een paar wedstrijden te spelen in Nagele. Aangekomen in Nagele waren de tegenstanders al begonnen met hun wedstrijd tegen elkaar. De tegenstanders waren Nagele en VHK. Na die wedstijd mocht Blokzijl ‘’die voor deze keer onder leiding stonden van Sander Driezen, Kees Raggers en de opa van Sophie Joop Slachter’’ de eerste wedstrijd spelen tegen VHK, de teams deden weinig voor elkaar onder en Blokzijl kwam al vlot op achterstand. Gelukkig kon Gudio Teune na een prima solo gelijk zetten waarna Luuk Driezen Blokzijl op een 2-1 voorsprong zette. Helaas kwam VHK na enige tijd toch weer langszij en werd de eindstand 2 tegen 2.

De tweede wedstijd werd tegen Nagele gespeeld.
Een tegenstander met iets minder kwaliteit maar met een uitstekend en sterk spelend meisje.
Blokzijl kwam al snel op voorsprong maar zoals vermeld speelde het meisje een sterke wedstrijd en scoorde vlot de gelijkmaker. Uiteindelijk was aan het einde van de wedstrijd Blokzijl een flinke maat groter dan Nagele en werd de wedstrijd met 4-2 gewonnen. Wederom scoorden Gudio Teune en Luuk Driezen 1 goal en scoorde Job Raggers er 2

Al met al was het een hartstikke leuke succesvolle ochtend die goed georganiseerd werd door Nagele.