Voorbeschouwing

Speelronde 7

Na de bittere pil van vorige week mag het 1e elftal het aanstaande zaterdag opnemen tegen SV Ens. De doelpuntenmachine uit de polder staat op een prima 3e plek en heeft de topscorer van de competitie als wapen. Gelukkig heeft Blokzijl de gebroeders Stap op doel. Helaas dat het aantal reddingen niet wordt bijgehouden, anders stonden zij ongetwijfeld hoog in de ranglijst.

Om 14:30 klinkt het fluitsignaal op het kunstgrasveld in Ens

Man Of The Match Ranking:

1. Bjarne 2,5
  2. Ealse 1,5
  3. Auke 1
    Cor 1
    Jan 1
    Nick 1
    Ruben 1
    Toby 1
    Marcos 1
    Enrico 1
    Janick 1

SV Ens 1 – SV Blokzijl 1 (5 – 0)

Hij liet zich niet gek maken door de crowd.
Zijn reddingen waren vandaag ook weer goud. De scheids zei nog even: “Ga leren keepen” Hij vond dat Bjarne niet zo moest piepen
Kijkend naar de foto, heb je ‘m al in de smiezen. Deze wedstrijd staat ‘De Beste Supporter’ op naam van Sander Driezen.

Volgende week hebben we een weekje rust om de week erna tegen de nummer 12 Bakhuizen te knallen