Wedstrijdverslag 6 september 2008

Flevo Boys F7 – Blokzijl F1

De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen was voor Blokzijl F1 uit bij Flevo Boys F7 een erg spannende strijd. Vooraf was de wedstrijd spanning goed te voelen we hebben het hier over een nieuw samengesteld team. Onder de bezielende leiding van Charly en Ron werd deze keer een wedstrijd op kunstgras gespeeld. De eerste helft was Blokzijl F1 duidelijk sterker en met name in de verdediging met de nieuwe namen zoals: Bastiaan, Auke en Hans. Dit drietal was niet bang voor de bal en de tegenstander. Daniel was als nieuwe keeper klein van stuk maar groot van daden. Sil was degene die de rust in het team bracht. De routine spelers Jorn, Bjarne en Marvin waren samen goed voor 7 doelpunten waarbij Jorn een schitterend doelpunt scoorde vanuit een vrije trap. In de tweede helft kwamen de Flevo Boys F7 sterk terug maar uiteindelijk is Blokzijl F1 met de eindstand 7 – 6 met de winst terug gegaan naar Blokzijl.

Met vriendelijke groet,
Hendrik Rozendal