De wedstrijd Flevoboys F8-Blokzijl F1 is gespeeld op 09-04-2011 het is laat maar toch.
De F1 van blokzijl kent een uitstekend seizoen met veel inzet en combinatie voetbal word tot nu toe elke tegenstander van kasje naar de muur gepeeld,zo ook deze wedstrijd werd het 0-13.
De doelpunten kwamen van Ealse 3,bram 3, Jurgen 4, Toby 2, en Steven met 1 doelpunt.
Het verslag wat ik wil maken over deze wedstrijd is kort,wij hebben met F1 een prima team om misschien aan het eind van dit seizoen met de platte kar door blokzijl te gaan,maar aan het einde van de baane worden de prijzen gedeeld zeg ik altijd.
Ik wil dan ook vragen aan de leden van Blokzijl om eens een keer bij de F1 te gaan kijken want deze jonge jongens kunnen goed voetballen en het zal ze goed doen.
Groetjes De Trainer