Hier nog een laat verslag van de wedstrijd Flevo boys F10-blokzijl F2.
Wij moesten om 11.00 uur aantreden in emmeloord voor de wedstrijd tegen de Boys op dat moment hadden de jongens van F2 6 punten uit 2 wedstrijden dus volle bak ,maar we wisten dat we het moeilijk zouden krijgen.
2 spelers waren geschorst door de trainer omdat ze aan het vechten waren op de training en dat is zeer terecht maar we misten ze wel natuurlijk.
Om 10.30 uur waren we op het sportpark van emmeloord en het was daar erg druk.
Flevo Boys heeft maar liefst 16 F teams dus dat zegt al genoeg.
Maar goed de wedstrijd was precies om 11.00uur begonnen en we kwamen direct al onder druk te staan de jongens van de boys waren overal een stukje gretiger aan de bal dan de jongens van blokzijl en dat het 4-0 is gebleven is nog een goede uitslag,wij hebben nog twee kansjes gekregen maar die gingen er dit keer niet in.
Ik vind dat het hele F2 team goed presteert dit jaar er zit heel veel vechtlust in het spel van onze jongste jongens en het is als ouder ook erg leuk om naar dit team te kijken.
Peter,Arie en Mark Koerts ga zo door.
Hier volgt de opstelling nog van de mannen

FRANS

TOBY

JANICK

KYRAN      MILAN      STAN      ANNE

STEVEN      BART

Ik denk dat wij ook een beetje hebben verloren door de drukte bij emmeloord want de jongens keken er erg van op.

Roel Boonstra