Het klopt dat het wel erg laat is met dit verslag want inmiddels is de najaarscompetitie afgelopen voor de E junioren.
Deze wedstrijd kan ik ook zeggen nu, was de slechtste wedstrijd van dit seizoen.
We verloren dan ook met 8-3.
Waarom was deze wedstrijd slecht nou omdat er een aantal jongens in deze wedstrijd de kantjes eraf liepen.
En als er een aantal bij zijn die met hun koppie naar beneden lopen dan moeten de anderen er harder voor werken om het weer goed te maken dus gingen we ten onder.
Ook liepen we in deze wedstrijd niet goed in onze positie.
Al met al niet best.
De weken daarna ging het weer zoals het moest al verloren we er nog twee (maar wel met opgeheven hoofd) en wonnen we afgelopen zaterdag de laatste wedstrijd tegen Tonego E1.
De E junioren hebben een zesde plaats gehaald van de twaalf met een positief doelsaldo.
Deze E junioren zijn vorig jaar uit de F’s gekomen en spelen nu voor het eerst in de E’s.
Persoonlijk vind ik als trainer dat de jongens het goed gedaan hebben we hebben een paar keer een fikse uitglijders gehad maar dat was wel terecht want die tegenstanders waren een maatje te groot voor ons.
Deze jongens kunnen goed voetballen maar als ze onder druk komen kunnen ze nog niet hun spelletje spelen en dat zal nog wel even duren.
We gaan nu lekker de zaal in om daar onze huid duur te verkopen.
En na de zaal zullen we weer ons richten op het nieuwe seizoen en hopen op een iets hoger klassering.

Groet Roel