Vandaag de uitwedstrijd tegen Wolvega. Wij spelen nu 1e klasse en daarvan zijn zij de koploper, dus dit wordt een pittige wedstrijd.

Helaas was Dave nog ziek, dus kon niet mee. Jurgen was de keeper-invaller voor vandaag.
Toen de wedstrijd begon hadden we na 15 minuten al een goede kans, maar helaas….
Verderop in de eerste helft kreeg een Wolvega een hoekschop, waarmee (ook helaas) ze een doelpunt scoorden.
Dus…met 1-0 de rust in.

De 2e helft begon. Na een tijdje maakte Bram, via Toby een doelpunt, maar helaas deze werd afgekeurd vanwege buitenspel.
Gelijk daarna had Ealse een goede kans op het doel, maar de bal ging er niet in. Jammer!
Het volgende doelpunt was wederom aan de kant van Wolvega, weer uit een hoekschop.
TOEN……!  Ealse zette goed druk op de tegenstander. Daardoor werd de pass minder van de tegenstander en kwam de bal bij Bram. Deze maakte het goed af, door een keurig lobje over keeper. Yes. 2-1!
Verderop in de wedstrijd hadden we een super redding van Jurgen. Goed gedaan.
Ongeveer 10 minuten voor het einde van de wedstrijd mocht Milan Mulder het veld in. Hij werd gewisseld met Steven. Milan was meegekomen als wissel. Hij speelt zelf in het E1 team.
Hij was nog maar net in het veld en pakte gelijk de bal, op een goede manier, af van de tegenstander. Super goed Milan.
Helaas, even verderop in de wedstrijd weer een doelpunt voor Wolvega. 3-1.
Vlak voor het einde van de wedstrijd maakte Ealse nog een onverwacht schot op het doel, maar helaas hij ging er niet in.
Ondanks dat we verloren hebben, waren we toch super trots op ons zelf. We hebben een goede wedstrijd gespeeld tegen de koploper.

Remco