Zaterdag mochten we weer opdraven in de Burcht in Vollenhove. De toppertjes van F1 speelden 2 wedstrijden tegen dezelfde tegenstanders.
De 1e wedstrijd gingen ze goed van start. Ze waren veel in de aanval maar scoorden helaas niet.
De tegenstanders helaas wel en Matthijs kreeg er 3 om zijn oren.
Nou ja we kregen nog een kans, en na een peptalk van coach Theo in de kleedkamer begonnen we de 2e wedstrijd…
En ja, het praatje in de kleedkamer had geholpen want in de 5e minuut scoorde Jan-Hinse een doelpunt. De aanwijzingen vanaf de kant werden opgevolgd en ze speelden de sterren van de hemel. Helaas glipte er in de 8e minuut nog een doelpunt door de vingers van Matthijs dus het was best spannend. Maar goed, Blokzijl zou Blokzijl niet zijn als ze het niet toch nog even probeerden…En in de 13e minuut was het raak en scoorde Sebastiaan 2-1 en dat werd de eindstand.
En met die winst gaan we naar de volgende wedstrijd, weer in de Burcht tegen Tonego F2, as zaterdag de 7e februari om 13.15 uur

Tot de volgende keer..
Brigitte