Verslag van de voetbalwedstrijd, welke gehouden is op zaterdag 15 maart 2008

Het elftal F2 Blokzijl had de samenstelling van: Bram, Bastiaan, Jan, Jurgen, Max, Ruben, Sam en Sil.

Ze moesten spelen op veld B3 van voetbalvereniging s.v. Ens te Ens (NOP). Ze vertrokken omstreeks 09.15 uur met 4 auto’s vanuit Blokzijl en waren omstreeks 09.45 uur te Ens. Marco van Beek was de coach en werd bijgestaan door enkele ouders en supporters.

Omstreeks 10.15 uur begon de wedstrijd. De ploegen waren tegen elkaar opgewassen. De druk van Blokzijl werd echter iets groter en er werd meestal op de helft van s.v. Ens gespeeld. Dit resulteerde echter niet direct in doelpunten! Blokzijl had pech!!!

Eén uitval van s.v. Ens leverde direct een doelpunt op! (stand 1-0)

Sam wist echter kort voor de rust de stand op 1-1 te brengen! Dit was wel verdiend. De tweede helft was ongeveer hetzelfde. Het overwicht van Blokzijl bleef wat groter en het gelukte Sam opnieuw een doelpunt te maken! (stand 1-2 voor Blokzijl!!)

De wedstrijd werd verder goed uitgespeeld en de punten waren binnen!! Er werden hierna nog penalty’s genomen door beide ploegen. Dit resulteerde in een gelijke stand. (Ik weet het totaal niet meer!) Al met al: F2 had goed gespeeld en gewonnen. Ze waren allemaal blij en dat mocht wel een keer na het vorige verlies! Ook de leiders en supporters waren blij en verheugd! Hierna gaven de ploegen elkaar netjes een hand en namen afscheid van elkaar. Hierna douchen en aankleden en wel gemoed naar huis. Het was een mooie voetbalochtend met droog en windstil weer!

Opa Kik