f2 tegen f3 ens

Het was weer een mooie wedstrijd.
Ze hebben alles uit de kast getrokken om er een mooie wedstrijd van te maken Maar helaas verloren met 17-0

Voor dat de wedstrijd begon heeft Wim ze goed aangemoedigd en toegesproken.

Ze waren allemaal super snel.
Dat lag natuurlijk aan het sportieve kapsels wat ik voorbij zag komen.

Jan hinze weet heel goed hoe hij met de bal moet omgaan.
Hij probeert ook van alles om de bal in de doel te krijgen maar helaas wist de keeper wat jan hinze ging doen.

Harieke was de eerste paar minuten nog een beetje bang voor de bal maar daar kwam snel verandering in, wat is ze snel in het veld ze rent iedereen eruit.

Caithlin heeft bijna twee doelpunten gemaakt wij als supporters vinden dat gewoon een doelpunt waard is.
Tijdens het voetballen praat ze nog even met de scheidsrechter.
Misschien helpt het.

Mats denkt: weet je wel hoe groot dit veld is? Pffffff

Louis probeerde de bal tegen te houden door het gejuich van de supporters ging het hem steeds beter af.

Waar de bal is is Luuk ook.

Boykie rent ook heel goed achter de bal aan maar wat er allemaal langs de kant gebeurd vind hij ook interessant.

Sam weet ook heel goed waar de bal heen moet maar het is zo jammer dat er nog meer kinderen in het veld staan die de bal willen afpakken.

Matthijs komt niet veel verder dan de doel. Ik ga niet achter de bal aan de bal komt wel naar mij toe.

Kyllian denkt moet ik alweer achter de bal aan? Ga eerst mijn kleren even goed doen.

langs de kant hadden Matthijs en kyllian een discussie over de witte lijn. bevroren of toch geverfd?

We hebben Niek gemist.