22 december 2012

E4 mag als eerste aftrappen deze zaterdag in de zaal in Vollenhove;  10 uur en het startschot is gegeven.  Er zijn vanaf het begin kansen  over en weer.  Stan verdedigt het Blokzijlse doel en met Janick en Eddy in de spits wordt het een spannende wedstrijd!
Sanne weet de bal met een bijzonder mooie actie te veroveren en vindt Eddy in de spits. Eddy neemt de bal aan, draait en scoort het eerste prachtige doelpunt: 1 – 0!
Blokzijl weet  het de tegenstander k nap lastig te maken en speelt op scherp waardoor Vollenhove moeilijk in zijn spel kan komen. Maar ook Vollenhove krijgt een paar goede kansen, Stan weet alle aanvallen op het Blokzijlse doel te pareren en zo blijft het  1 – 0.

In de tweede wedstrijd toonde E4 karakter toen het uit een lastige situatie een kans wist te creëren. Hierna volgden de kansen elkaar snel op en het was dan ook wachten op een doelpunt. Janick weet twee man te passeren, draait en schiet de bal prachtig in het doel: 1 – 0!
Een afstandsschot van Steven wordt nog geblokt en ook een vrije trap van zijn voet wordt nog gekeerd, maar vele kansen volgen.
Janick schiet net naast en Steven weet met een prachtige voorzet Sanne te vinden die met een prachtig pegel keihard de paal raakt (jammer genoeg). Het was een doelpunt waard geweest!
Vollenhove weet nog uit een hoekschap 1-1 te scoren, waarna het onrustig blijft voor het doel van Blokzijl.
Door een misverstand in de achterhoede weet Vollenhove de stand vlak voor het eindsignaal nog op 1 – 2 te brengen.
Blokzijl laat het hoofd niet zakken, zet nog een tandje bij en Eddy weet bijna nog een doelpunt te scoren uit een counter. Met 1 – 0 en een 1 – 2 op het scorebord mogen we terugkijken op twee spannende wedstrijden waarin Blokzijl zich van de beste kant heeft laten zien.