22 december 2012
Vandaag speelt E2 in De Burght in Vollenhove. Luttelgeest is een pittige tegenstander, maar we zijn  er klaar voor. Na het startsignaal lukt het Blokzijl om direct druk op het doel van Luttelgeest te zetten. Janick heeft als eerste een grote kans om de eerste treffer te scoren en al snel  volgen meer kansen, maar Luttelgeest weet het doel nog steeds schoon te houden.
Steven schiet van afstand op doel, wát een kans…..
Uit een counter weet de tegenpartij het doel van Blokzijl te vinden , maar gelukkig is daar Lucian die met een prachtredding het doel verdedigt. Het blijft rommelig en druk voor het doel van Blokzijl, de spanning stijgt en dit resulteert in een hoekschop voor Luttelgeest. Iedereen  neemt zijn positie in, de bal komt met een bijzondere krul richting doel en vindt daar gelukkig:  Lucian!
Blokzijl krijgt nog een kans uit de  counter, maar jammer genoeg is het nog steeds  0 – 0 als het eindsignaal klinkt.

Ook de tweede wedstrijd gaan we verder met een spannend pot voetbal. Als het signaal voor de start van de tweede wedstrijd  heeft geklonken weet Esmée als eerste de stand bijna op 1- 0 te brengen. Maar jammer genoeg heeft Luttelgeest ook een heel goede doelman…..
Blokzijl speelt goed positiespel en de bal wordt lekker rondgetikt. Van Lucas naar Manon en van  Stan naar Esmee. Krijn vormt een solide basis voor de verdediging en Lucian bewaakt het Blokzijlse doel. Janick weet meerdere keren bijna een doelpunt te scoren. Ook Steven weet uit een verrassingsaanval bijna te scoren, maar na een aantal wissels bij Blokzijl weet Luttelgeest druk te zetten op het doel van Blokzijl. Lucian is gelukkig in topvorm  en weet alle schoten op doel tegen te houden.
Blokzijl weet zichzelf te hervinden en met een mooie opbouw door het team langs Manon en Lucas wordt Janick bereikt die bijna de keeper passeert. Het was een mooie, spannende wedstrijd die bij het eindsignaal 0 – 0 op het scorebord liet zien.  Goed gespeeld team!