Ja wat een prachtige dag,en wat heb ik genoten,ik had deze dag voor geen goud willen missen.
Ja,de jongens hebben het fantastisch gedaan de laatste wedstrijd,maar het hele seizoen al natuurlijk.
Maar zaterdag moest het gebeuren en ze deden het al was het begin nog een beetje aftasten,maar naarmate de wedstrijd vorderde ging het los.
De keeper van olympia was in het begin nog een struikelblok maar dat duurde niet lang meer,en de eerste helft hebben wij geen kans weggeven.
Dus de 0-3 bij rust was ook zeer terecht.
De tweede helft werd er nog beter gecombineerd en drukten we nog meer op het doel van olympia en werd het uiteindelijk 0-7.
En toen kwam het laatste fluitsignaal van de goedleidende scheidsrechter en toen was de ontlading van iedereen KAMPIOEN en dat voelt heerlijk.
Ik was zo blij voor de jongens want zij verdienen het zo.
Het werd een geweldige dag.
We zijn met de platte karre door Blokzijl gegaan die prachtig was versierd,en we hebben daar veel kabaal gemaakt.
Toen we terug kwamen hebben we wat gedronken en een zakje snoep gekregen ,en toen volgde de speech en een kado.
En toen gingen we naar Steenwijk om te bowlen,met daar ook wat drinken en bitterballetjes.
En vandaar naar de thuishaven DE HALTE om bij Wim lekker te eten.
Ja wat een dag,en wat hebben we een lol gehad.
Ik wil hierbij dus ook iedereen bedanken die deze dag tot een topdag heeft gemaakt,want zonder jullie had ik het niet gered.

ERG BEDANKT E1
ERG BEDANKT LIEVE OUDERS.

Groet Roel