Spelers: Anne, Damiën, Esmee, , Janina, Jelle, Joppe, Jörgen, Kawin, Marcel, Sam en Twan

Op de frisse ochtend van 9 oktober ging om 09.00 uur in Zwartsluis de wedstrijd van start. Het kunstveld lag er strak bij maar was wel erg nat. Natuurlijk mocht dat de pret niet drukken. Na ca. 10 minuten werd het 1e doelpunt door de tegenstander gemaakt. Het 2e doelpunt liet ook niet zo heel lang op zich wachten. De jongens en meisjes van Blokzijl namen echter revanche en kwamen voor de rust terug met 2 doelpunten! Een mooie goal van Damiën en een mooie treffer van Esmee! Hiermee kwam de stand voor rust op 2-2. Na over en weer balbezit kwam de tegenstander na rust terug met 3-2. Deze voorsprong werd kort daarna zelfs omgezet in 4-2. Een mooie actie van Esmee besliste de wedstrijd uiteindelijk in 4-3! Na afloop van de wedstrijd stond er in de kleedkamer ranja klaar en was het tijd voor een verfrissende douche. Al met al was het een mooie sportieve en spannende wedstrijd omdat de teams goed aan elkaar gewaagd waren.

Monique Veeneman