Wat begon de dag vandaag vroeg voor ons. De verzameling stond om 9uur gepland. Wat enorm vroeg voor een heleboel dames! Gelukkig iedereen op tijd en konden vertrekken. Onderweg nog wat mensen oppikken en toen kon de reis echt beginnen!
Op de snelweg bijna geen Marjolein en Jannie meer maar gelukkig ging alles net goed!

Om kwart over 10 stonden wij op het veld. Nog even warm lopen en om half 10:30 werd er gestart! De opstelling was, Melanie in het doel, Marion, Jenita, Marleen en Jannie in de achterhoede. Daarvoor Mirjam, Janine en Renah. En in de voorhoede stonden; Suzanne, Yvette en Marianne.

De wedstrijd ging van start en in het begin ging het een beetje rustig aan. Iedereen nog even zijn plek zoeken en mannetje inschatten. Na 20 minuten was het eerste doelpunt gevallen. Janine kwam goed mee naar voren en scoorde een mooi doelpunt! Ook het tweede doelpunt kwam op Janine haar naam! Na een lange tijd als keeper en laatste man te hebben gespeeld nu weer terug als mid mid!! Gelijk een mooi begin voor Janine!! Het was tijd voor een bakje thee. Jan wisselde de niet helemaal fitte Yvette en kwam Anneke erin.

Tweede helft gingen wij beter van start en kregen we veel meer kansen! En daar was dan het doelpunt van Marianne!!!!! De eerste van haar leven!! Jaja als linksvoor erg zinvol tijdens de wedstrijd!! Marjolein inmiddels ook binnen de lijnen en scoorde gelijk 2 doelpunten!! Dus stond het al 0-5. De verdediging lette even niet op en de tegenstander maakte daar dankbaar gebruik van. 1-5. (wij vinden het toch heel lastig om de nul te houden!).
Daarna scoorde Suzanne 2 keer! Erg mooie en goed uitgespeelde kansen van onze kant! De wedstrijd was niet altijd met mooi voetbal maar toch hebben we dik gewonnen!! 12 punten uit 4 wedstrijden is een super resultaat!!

Volgende week spelen wij tegen Ens uit!! Hopen op weer zo’n mooi resultaat!!

Sportieve groeten Marleen Holtland