De kop is er af! 2 wedstrijden heeft ons eerste alweer mogen spelen in de competitie. Het waren 2 vermakelijke potjes, helaas is er niet genoeg inkt om alle wedstrijden uitgebreid te bespreken.. Maar een korte terugblik kan uiteraard nooit kwaad.

HJSC 1-0 Blokzijl

Hoogtepunten in chronologische volgorde:
Bus heen, groen witte rook (jammer dat Blokzijl in het rood-wit speelde), 21 jarige Pupil v/d week, goed verdedigend Blokzijl, Man of the Match Bjarne (had alles wat los en vast zat), bier, Blokziel jalalalala, HJSC Olé Olé, lootjesverkoop, bier, Blokziel jalalalalala, bier, HJSC Olé Olé, broodje pulled chicken, bier, Blokziel jalalalala, bier, optreden Nicky M en weer met de bus terug.

Blokzijl 0-3 Espel

Blokzijl zette het goed verdedigende werk van de week ervoor door, helaas na 38 minuten was het raak voor Espel. Vervolgens was ook de 2-0 snel gemaakt en was de wedstrijd zo goed als gespeeld. De 3-0 en een rode kaart van Jan bevestigde dit dan ook. Roelof werd uiteindelijk tot Man of the Match verkozen, hij vond dit niet terecht, want hij was de hele week/wedstrijd niet fit. Ons aanvoerder verkoos vervolgens Cor als man van de wedstrijd. Gefeliciteerd Corkey!

Man of the Match Bjarne Stap en Raoul van der Wal

Man of the Match Cor Knoppers en Raoul van der Wal