Na alle perikelen in het afgelopen seizoen bij de prachtige voetbalvereniging Blokzijl werd er aan het einde van het seizoen 2013-2014 besloten om bij de senioren met  1 elftal verder te gaan. Maar tegelijkertijd werd er uit het oude 2e elftal en wat andere oud spelers van Blokzijl onder de bezielende leiding van Henk Bakker een team opgericht wat de schrik van Steenwijkerland en omstreken moet gaan worden. Officieel wordt het  7×7 team 35+ van Blokzijl dan ook ingeschreven voor deze zeer populaire competitie. En als we de selectie van dit team eens onder de loep nemen dan moet je wel tot de conclusie komen dat er genoeg leven zit in de vereniging Blokzijl.

Leider Henk Bakker:
Veel selecties hebben sturing en duidelijkheid nodig, ook als er hele goede voetballers tussen zitten. Het is dan natuurlijk uitermate logisch dat ze mij voor deze functie hebben benaderd.

Marco ten Wolde:
Na het ter zielen gaan van het 2e elftal van Blokzijl stond ik echt te trappelen om bij dit team aan te haken. Trainen doe ik nu niet meer, ik focus me helemaal op 7×7. Als er trouwens nog iemand lid wil worden van de club van 50 dan hoor ik het graag !

Bert Keizer:
Als mister Blokzijl mocht ik natuurlijk niet ontbreken op het wedstrijdformulier. De warming-up van de eerste wedstrijdavond zal ik nooit meer vergeten. Heerlijk gewoon.

Rene Groen:
Bij oud Heerenveen speel ik ook nog regelmatig mijn partijtjes maar dat kan toch niet op tegen deze wedstrijden met deze klasbakken.

Gert de Jonge:
In geval van spelersnood mogen ze me altijd bellen. Met mij erbij komen de punten vanzelf.

Theo Dragt:
Ik kon naar het buitenland, maar ik ben nog niet klaar in Blokzijl. Mijn ware talent zal ik hier laten zien !.

Arie Vrolijk:
Heerlijk gewoon als je als speler hier tussen mag lopen. Wat ik hier op een avondje meemaak kan ik weer doorgeven aan de jeugd van Blokzijl.

Marco van Beek:
Het is toch geweldig dat ik op mijn leeftijd nog mijn kunsten mag laten zien op de velden. Ik kan niet wachten dat mijn naam weer bovenaan de topscoorderslijsten zal staan.

Everard Rabbinge:
De rillingen liepen over mijn rug. Nee het was niet van de kou, het was toen ik aan de aftrap stond van het eerste potje 7×7 voor Blokzijl.

Martijn van der Meer:
Ook al zijn de goals wat kleiner dan op een normaal speelveld, ik zal altijd proberen de bal dwars door het net te jagen, met of zonder keeper.

John Mondria:
Speciaal voor dit team ben ik al 7 weken in training op de donderdagavond bij het 1e elftal van Blokzijl. Alles moet wijken om topfit deze competitie in te gaan.

Hendrik Donker:
Eindelijk kan ik eens voetballen met jongens die me begrijpen.

Harald de Graaff:
Na de eerste keer was ik meteen verkocht. Maakt me niet uit waar we moeten spelen ik ben er graag bij !

Jan Jette Donker:
Puur als voetballer hoor ik nu al bij de beste 7×7 spelers van Nederland. En ik heb pas 1x meegedaan.

Richard Jägers:
Laat mij maar schrijven.

Wim Rabbinge en Jan Henri van der Linde hebben we dan zelfs nog achter de hand, dus de tegenstanders kunnen de borst namaken als Blokzijl de voorjaarscompetitie gaat spelen.
Met 3 winstpartijen en slechts 5 verliespartijen eindigt Blokzijl 7×7 op een keurige tweede plaats in deze competitie. Tot in de lente van 2015 !