Om 11 vertrokken we naar Lemmer voor de wedstrijd tegen de koploper CVVO .Op de belangrijkste man van de ploeg na de keeper, Bram van Beek na was het team op volle oorlog sterkte.Maar gelukkig boden 2 andere top keepers zich aan om het doel leeg te vegen. Jan en Jurgen wilden  beide wel een helft keepen.Na de aftrap volgde een voorzichtig begin van beide kanten.Maar de eerste echte kans was voor CVVO nadat Bastiaan de bal niet voldoende weg kon werken.Maar Jan redde fraai.Dit was voor Blokzijl het teken dat ze ook wat moesten doen Sil schoot op doel maar via een verdediger ging de bal net naast..Zo bleef de stand gelijk tot aan de rust. 0-0.Blokzijl begon goed aan de tweede helft, weet niet wat de coach heetf gezegd maar het heeft ze wel op scherp gezet.Ruben kwam knap opzetten over links, kwam een heel eind maar had niet het geluk bij de afwerking zo bleef het nog steeds 0-0.

De tegenstander was hierdoor wakker geschut en liet dit niet zo maar gebeuren.Zo kwam er een schot van een CVVO speler en die ging pardoes de netten in. 1-0. hierna werd het al snel 2-0 na een goede aanval van CVVO.Blokzijl zag dit niet met lede ogen aan maar verzette zich dapper. Brak zelfs weer uit maar helaas resulteerde dit niet in het gewenste doelpunt.Wel kwam CVVO via een snelle counter op 3-0. Maar de f-jes lieten hun hoofdjes niet hangen en kwam er zelfs een tegendoelpunt.Dave scoorde knap via een mooie voorzet van links van Sam. Vlak voortijd maakte CVVO nog 4-1Dit was veel meer dan waar de thuisclub eigenlijk recht op had.Het was van Blokzijl een knappe wedstrijd en je ziet de mannetjes met de week groeien.helaas bleven de punten in Lemmer.

Sil van Veen