Vol vertrouwen zijn we afgelopen zaterdag naar Creil afgereisd. Met een nieuwe speler in ons team, namelijk Nadieh Mondria kon ons namelijk weinig gebeuren!
En inderdaad het werd een leuke en spannende wedstrijd. Voor de rust waren wij de betere ploeg. We hadden veel kansen, waaronder een paar schoten op de paal.  Filip en Maurits speelden geweldig.  Lucian had veel plezier en scoorde geweldig!  Sanne hield de boel achterin dicht en Kevin speelde op het middenveld.  Na de rust waren we even van slag. Creil kwam terug en Harm kreeg het in het doel druk, maar keepte een super wedstrijd. Zo druk als zaterdag heeft Harm het nog niet gehad. Krijn speelde de sterren van de hemel en scoorde ook nog. Nadieh stond haar vrouwtje in de wedstrijd en deed het geweldig. Uitslag  2-7!!
Conclusie:  we zijn naar huis gegaan met 3 punten en staan 6 punten los van de nummer 2.
Geweldig gespeeld dames en heren!
Marina Bakker