Op naar de tweede competitiewedstrijd van het voetbalseizoen. Heerenveen staat voor ons op het programma. Wij hebben nog niet eerder tegen deze dames uit het noorden gespeeld, dus in het begin zal het een beetje aftasten worden.
Op weg naar het veld kwamen een aantal dames van Heerenveen langs. Erg potige dames met een vleugje mannelijkheid, dus we konden ons schrap gaan zetten.. Vol goede moed begonnen we aan de wedstrijd.
De eerste helft verliep niet zoals we wilden. We speelden niet ons beste spel en al snel keken we tegen een achterstand aan. Toch werd er wel gescoord. Voor de rust was het namelijk al 4-3 met goals van Moniek en Yvette. In de rust werd ons goed duidelijk gemaakt dat we er een paar tandjes bij moesten doen..
De tweede helft was al beter. Iedereen kwam aardig in het spel en we begonnen goed te tikken. Heerenveen kwam niet helemaal meer aan voetballen toe en kreeg ook weinig kansen. Wij daarentegen bleven maar scoren, ook al sloeg de vermoeidheid toe. De conditie is namelijk ook nog niet wat het moet wezen, maar hier wordt aan gewerkt hoor! Yvette was aardig op dreef en schopte ons naar een 8-5 overwinning. Het lijkt wel een F’jes uitslag!!

Kortom, geen goede wedstrijd, maar de punten kunnen we wel mooi in onze zak steken!!
Namens de dames, Marjolein Visscher

Foto’s: http://picasaweb.google.com/poussin79/BlokzijlDAHeerenveenDA