Om 9.00 uur maakte F3 zich op voor de thuiswedstrijd tegen Flevo Boys uit Emmeloord. Het was koud en vochtig maar dat mocht de pret niet bederven. De aftrap werd genomen en de eerste paar minuten hield F3 zicht sterk. Maar helaas vielen er al snel een paar doelpunten. Sam stond de eerste helft op doel en had een paar prachtige reddingen. Na de rust werd Sam afgewisseld door Ella. Ook bij Ella vlogen de ballen om de oren maar ze hield zich net als Sam erg goed met een paar mooie reddingen en trok zich er niets van aan. Joppe had nog een prachtig doelpunt maar helaas, het verkeerde doel. De uitslag was uiteindelijk 0-11. Ondanks het verlies hebben ze super gespeeld. Na afloop van de wedstrijd konden de jongens en meiden zich nog heerlijk uitleven met de penalty’s. En deze hebben ze WINNEND !!! afgesloten. Het telt dan wel niet mee, het is toch een mooie afsluiter.

Groetjes Thijs en Suzan Elzinga