Zaterdag 18 januari jl. stond F2 tegenover VHK F3. Dat belooft een spannende wedstrijd te worden.
Ze beginnen aan het eerste kwartier. Hebben er zin in, ze zijn fanatiek en vol energie. Ze doen hun uiterste beste. Gaan er vol voor. Helaas lukt het niet om de kansen te benutten. Het eindigt met 2-0 voor de tegenstander.

Even een kwartier rust. Met z’n allen luisteren naar de trainer/leider. Wat is Harry toch fanatiek. Nog even uitrusten en wat drinken voordat ze weer mogen spelen.

Daar gaan ze weer. Vol goede moed na de peptalk van Harry. Wat wordt er een geweldige wedstrijd gespeeld.  Ze doen hun uiterste best. Wat mooi om te zien. Het tweede kwartier eindigt met 3-0 voor de tegenstander.
Verlies hoort erbij, maar dat is niet zomaar tot stand gekomen daar hebben ze echt alles aangedaan om dat te voor komen. Maar soms heeft een tegenstander net even wat meer geluk.

Op naar de wedstrijd van zaterdag 1 februari a.s.

Nicolette Heijman