12-2010

Blokzijl F2 tegen Veno F4 0-0

Voor de eerste keer dit seizoen werden we in de zaal verwacht met ons F2 team, waarin enkele gastspelers van de F1 hun opwachting maakten.
De heen en terugreis waren zeer waarschijnlijk het spannendst want op de vloer was weinig spektakel te zien.
De eerste wedstrijd tegen de mannen uit Vollenhove konden we nog goed meekomen en wist zowaar Esmee een doelpunt te scoren, echter werd deze door het arbitrale duo, winters/slagter afgekeurd, de bal had de achterlijn overschreden, jammer. Onze keeper, Kyran, had nog enkele goede acties maar in de zaal is het nog eventjes wennen, voor iedereen.

Veno F4 tegen Blokzijl F2 2-0

De 2e wedstrijd, andere keeper, Lucas, en een andere uitslag, omdat we nog niet geheel ingespeeld zijn op elkaar kon het gebeuren dat tijdens een misverstand de bal plotseling achter onze keeper lag en eventjes later lag de 2e ook al in het netje. We konden hier weinig tegen in brengen terwijl de tegenstander niets beter was, helaas. Misschien was het late aanvangstijdstip hier debet aan en had onze jeugd gedurende de dag het spreekwoordelijke kruit verschoten. Kortom we moeten weer wennen aan de zaal waarin de bal eerder weg is dan we willen.

Rest me niets anders dan de namen te noemen van onze helden die dit jaar de F2, in de zaal, gaan vormen:

Esmee, Janina, Lucas, Jay, Kyran, Milan en Anne.

Groetjes, Hermann Mäkelburg.