Vandaag de beladen derby blokzijlF2-venoF3 waar wij eerder dit jaar tegen hebben gevoetbald en met 10-1 hebben gewonnen.
Dus de verwachting was ook groot om deze wedstrijd winnend aftesluiten.
We begonnen deze wedstrijd met de volgende spelers in de basis: Frans,kyran ,Janick,Sam,Lucas ,Steven en Jorgen terwijl de wissels Toby,Anne en damien nog even moesten wachten.
Wij begonnen deze wedstrijd ook weer vol op de aanval waarbij het eerste doelpunt al gauw viel door een prachtig schot van Steven.
Het liep als een trein deze wedstrijd met een kanttekening dat Veno drie goede voetballers miste.
De 2-0 was dan ook gauw in de maak Steven werd gewisseld en onze Toby kwam erin en met zijn snelheid kwam gauw de 2-0 en toen ging het erg snel want bij rust stond het al 8-1.De doelpunten kwamen van Anne 1 keer en Toby nog 2 keer en natuurlijk onze Steven met 3 keer raak.
Wat heel erg goed ging is dat Toby en Steven elkaar goed aanvoelden door elke aanval de bal af te geven aan elkaar om zo iemand anders een doelpunt te laten maken en als dat niet kon dan besloten ze zelf de bal afteronden.
Janick en kyran waren weer ouderwets achterin om elke aanval van Veno te stoppen en kregen daarbij hulp van Lucas.
Het middenveld werd gecontroleerd door onze jongsten Damien en Jorgen en Sam en Anne en lieten zien dat ze hun mannetje staan.
De tweede helft werd onze beste keeper Frans gewisseld met Lucas om zo Frans ook een keer te laten voetballen.
En dat werkte prima want onze Frans scoorde 2 doelpunten Prachtig!!!
Dus de stand was inmiddels 10-1 maar we gingen door met scoren Toby maakte met zijn snelheid de 11-1 en de 12-1 werd gescoord door Anne.
De laatste 2 doelpunten werden gescoord door Steven.
De uitslag is 14-2 geworden.
In deze wedstrijd werd er heel goed over gespeeld aan elkaar en dat is prachtig om te zien.
Ga zo door jongens op naar Genemuiden volgende week.

Roel Boonstra