Wat een wedstrijd!! Wat hebben ze weer hun best gedaan en wat worden ze sterk.

Om 10.30 uur begint de thuiswedstrijd tegen Tollebeek. Blokzijl heeft er zin in, ze hebben moed, vallen aan, verdedigen. Jan-Hinse wat een top keeper. Hij houdt bal na bal tegen, maar dan toch komt er een speler van Tollebeek door de verdediging en maakt 1-0. Wat jammer, maar ze gaan weer verder. Laten de koppies niet hangen. Al snel volgen er meerdere goals voor Tollebeek en dan jaja daar komt ze aan Caithlin ze valt aan en wat denk je GOAL!!!  Ze zijn blij, gaan helemaal uit hun dak. Wat is dit fijn om te mogen zien!! Wat goed voor het zelfvertrouwen van de spelers.

Rust … Tijd voor wat peptalk van Theo. Een wisseling van de keeper. Mathijs staat nu in het doel. Wat spannend. Jan-Hinse in het veld.

Ze beginnen weer vol moed en blijven lachen. Ze doen hun best. Het gaat steeds beter. Ze worden sterker en krijgen steeds meer vaardigheden. Wat een kanjers. Mathijs houdt de ballen goed tegen. Een aantal gaan door.  Iedereen doet zijn best. Harieke krijgt de bal aangespeeld en BAM weer een GOAL voor Blokzijl. Wat een doelpunt!! De zaterdag kan niet meer stuk voor F2. Drie meiden in het team, twee die scoren en één die aanval na aanval heeft. Ik zeg: “Sam volgende wedstrijd de eerste goal voor jou”.

Uitslag Blokzijl F2 – Tollebeek F3, 2 – 11