Wedstrijd F2 tegen SVM F4

We vertrokken gelukkig deze zaterdag niet zo vroeg, dus iedereen was goedgemutst aanwezig om kwart over 9. Aangekomen in Marknesse was het lastig om voor de meisjes een aparte kleedkamer te regelen. Toen dat gelukt was snel omkleden en op naar het voetbalveld.
Het was een leuke en spannende wedstrijd. Blokzijl zat lekker in de wedstrijd en daarom was het erg jammer dat het eerste doelpunt viel voor Marknesse, jammer genoeg een eigen doelpunt van Sophie die te goed probeerde te verdedigen. Gelukkig scoorde Manon in de eerste helft nog de gelijkmaker 1-1.
Na de rust gingen we goed verder. Manon gaf een mooie voorzet aan Twan en die scoorde geweldig.
1-2. Marknesse kreeg ook een paar goede kansen maar we gaven niets meer weg. Integendeel:
De 1-3 viel ook nog, weer een geweldig goal van Manon. Dat was tevens de eindstand.
Na deze geweldig opsteker snel douchen (alhoewel dat “snel” voor de meisjes niet opgaat) en naar huis.
Super gespeeld! Mijn complimenten!

Marina Bakker