Vanmorgen te vroeg aanwezig,dus maar aan de koffie. Kom je op laatst erachter met aankleden voetbal schoen vergeten,pffffffffffffffff. Snel na huis gereden,was net de reclame,Autootjes,Trekkertje,brugje!!!!! Maar uiteindelijk toch nog op tyd. Was een mooie wedstrijd,met heerlijk de zon erbij,en vele toeschouwers,super. Jammer genoeg niet helemaal geholpen,is uiteindelijk 0-21 geworden. De tegenpartij was heel sterk,en konden heel goed samenspelen,en zeer balgericht. Dat ontbreekt nog een beetje bij onze Toppers. Maar onze keeper Jan deed het super,wat is hij fanatiek zeg,en kan heel goed tegenhouden,maar ja zonder de verdediging,kan je niet alles tegenhouden. Toch is er een moment geweest,(corne)allemaal na voren,en spande er even om,zou het toch een doelpunt worden.jammer hij ging er niet in. Toppers als jullie wat minder huppelen,maan kijken,enzv,en wat meer op de spelers en bal letten,gaat het jullie zeker de volgende keer lukken. Want aan plezier erin ligt het niet.Kom op he volgende keer. Want theo was beetje verdrietig,en die zien we graag blij,hahhhaha. Heb met plezier na jullie gekeken mijn Toppers!!!!!