12 maart 2011 Blokzijl

Wedstrijd Blokzijl f2 tegen Flevo Boys f13

Om  kwart over 8 druppelen de spelers binnen, bij het stadion waar ze zelfs op zaterdag nog volop aan het bouwen zijn.
Even omkleden in de noodvoorziening en om half 9 zijn ook de boys uit Emmeloord aanwezig.
Om 9 uur begint de wedstrijd, Blokzijl komt al vroeg in de wedstrijd op voorsprong Damiën neemt een hoekschop en knalt hem via een speler van de flevo boys het doel in 1-0 Blokzijl neemt het heft in handen en komt vaak voor het doel van de boys, die mogen ook van geluk spreken dat het met de rust nog maar 4-0 is voor Blokzijl.

In de 2e helft wordt de lijn doorgetroken en er wordt vaak gescoord het spitsen duo Milan en Esmee zijn op dreef en als de scheids af fluit is het zelfs 11-0 voor Blokzijl, een monster uitslag, dan mogen alle spelers nog een keer van de stip op het doel schieten, zo heeft de keeper van Blokzijl ook nog wat te doen.

Vriendelijke groet van een vader langs de zijlijn Geert Jan Bisschop