Zaterdag morgen om 08.00 uur (midden in de nacht) melden op de kanaalweg voor het vertrek naar espel. Vervoer is er genoeg dus vertrekken we vol goede moed naar espel.
Daar komen wij om 08.35 uur aan krijgen een kleedkamer toegewezen
Vervolgens helpen we de jeugd in de kleding nadat dit naar veel zwoegen is gelukt gaan ze
zich warm draaien op het veld.
Om 08.50 uur krijgen de spelers van blokzijl een peptalk van coach ivonne en trainer jolanda
ze zeggen allemaal dat ze het begrepen hebben dus de wedstrijd kan beginnen.
Om 09.00 uur fluit de scheidsrechter af het spel begint moeilijk voor blokzijl we komen niet over de helft ondanks vele goede acties  en diverse goede reddingen scoort espel om 09.08 1 nul dit blijft zo tot de tweedehelft.
Blokzijl krijgt in de pauze weer het nodige advies van de coach en de trainer (en van ouders die het beter denken te weten).
De tweedehelft begint en blokzijl heeft goed geluisterd jesse schiet op mike en mike op milan die alleen naar het doel gaat maar daar staat weer die keeper in de weg.
Blokzijl onderschept zeer snel de bal en swen gaat alleen met de bal aan de haal maar wordt ondershept door een trio espel spelers deze gaan richting het doel van Blokzijl maar daar staat ella die de bal er even uit duikt mooie actie.Vervolgens gaat het wat heen en weer dan stoot espel door en scoort om 09.35 uur 2nul.
Blokzijl trapt af en speelt wat heen en weer en dan staat jesse vrij en krijgt de bal passeert er 1 van espel en scoort om 09.40 uur 2-1. Espel trapt af blokzijl pakt snel weer de bal jan vertrek richting de keeper van espel en schiet op het doel maar  de keeper pakt de bal. blokzijl krijgt nog 2 mooie kansen maar weet niet het doel te vinden jammer.
Alles bij elkaar was dit een erg leuke wedstrijd .