Zaterdag 28 oktober speelden de jongens en meiden van Blokzijl F2 tegen Ens F3. De wedstrijd startte wat later omdat Ens moest omrijden.  Blokzijl had daardoor wat langer tijd om zich al goed warm te spelen. En dat wierp zijn vruchten af.
Na een snelle goal van Ens kwam Blokzijl goed op stoom. Swen van Oosten scoorde in de eerste helft drie keer.  Ens kwam nog een keer gevaarlijk dichtbij het doel. Gelukkig kwam keeper Jan Winter goed zijn goal uit en voorkwam zo dat Ens kon scoren.  Met 3-1 gingen we de rust in.
Mike Bergkamp maakte er in de tweede helft 4-1 van. Swen vervolgens 5-1, 6-1 en 7-1. Daarna volgde een eigen doelpunt van Ens: 8-1. Swen scoorde daarna weer: 9-1. Jan Winter sloot met een prachtig afstandsschot af: 10-1!
Het was koud en halverwege de wedstrijd begon het ook nog te regenen. De kinderen waren verkleumd, maar dat mocht de pret niet drukken.
Volgende week staat Nagele op het programma. Die staan bovenaan.  Spannende wedstrijd dus waarbij goed samenspelen belangrijk is! Zet hem op!