Zaterdag 26 maart.. Gezellig weer een thuiswedstrijd ! Onderhoud van sociale contacten en lekker voetballen op eigen bodem.
En deze dag spelen wij tegen de koploper. Het is een koude morgen maar bij de leiders is er al beginnend zweet onder de oksels ontstaan. ( overigens niet van angst )
Want het beloofd een spannende wedstrijd te worden. Die gedachte had Desz waarschijnlijk ook want die kwamen het veld op met diverse fotocameras.
Nou boeien.. eerst de wedstrijd maar spelen ! Onbewust wekt dit toch een reactie op en dit resulteerde in een Jel…. Jel Jel Jel, Wij winnen wel
Blokzijl was blijkbaar nog niet helemaal wakker en de aansluiting verliep niet super.
Desz maakte halverwege de eerste helft een doelpunt en Blokzijl werd plots opgeschrikt !!!
Al vrij snel daarna flitste Milan met bijna een eenman actie en wij gingen de rust in met een gelijke stand.
Net na de rust knalde Desz twee doelpunten om onze oren. Au ! Dat ging ff snel allemaal.
Maar Blokzijl hervatte zich en iedereen vocht voor wat ie waard was. Want opgeven is natuurlijk geen optie !
Blokzijl scoorde nogmaals … vanaf links gaf Anne de bal aan Esmee die vervolgens de bal overspeelde naar Milan.
Milan die al gretig stond te wachten voor de goal schoot de bal bijna door het net. Eind stand 2-3.
De fotocameras waren toch niet voor niks mee genomen. Al met al was het een leuke wedstrijd.
Met dank aan onze trouwe en fanatieke ouders langs de lijn, de scheids Wim Rabbinge en natuurlijk onze toppers van F2.
Jorgen Stap, Damien Pit, Milan Makelburg, Anne Kragt, Nikita Lijster, Eddy Bisschop, Kewin Skoczen, Esmee van der Heide, Janina Dragt en Marjolein Klarenbeek.