Na een fanatieke warming-up van beide partijen kon de wedstrijd beginnen op zaterdagochtend 9 uur. Het was koud en de meeste spelers hadden daar gelukkig rekening mee gehouden.

Na de eerste 5 minuten had Blokzijl helaas een prachtige kans gemist.Gelukkig heeft BlokzijlF2 een goede keeper Kewin die Blokzijl deze wedstrijd dikwijls uit de brand heeft geholpen.

Het valt op dat Blokzijl veel de bal heeft… alleen nu nog scoren, als het aan Manon Polkerman ligt gaat dat ook zeker gebeuren, wat een fanatieke speelster! Leuk om naar te kijken!

Kort na het begin van de 2e helft gebeurt dit ook, Manon scoort voor Blokzijl!

Helaas scoort Creil even later ook hun eerste doelpunt, om vervolgens daarna het 2e doelpunt te zetten. Balen voor Blokzijl!

Blokzijl heeft goed hun best gedaan vooral in de eerste helft, in de tweede helft viel de verdediging nogal eens uit elkaar.

Uitslag 2-1 voor Creil

Marjon Donker